Joy Ride Days W Szczyrku – O co chodzi?

Stara impreza w zupełnie nowym wydaniu. W tym roku wracamy do korzeni i w ostatni weekend wakacji, w Szczyrku odpalamy rowerowy weekend Joy Ride Days. Będzie to bardzo luźna formuła, którą chcemy przetestować przed kolejnym sezonem. W planach przede wszystkim trzy dni jazdy na rowerze, testy sprzętu z najwyższej półki i dobra zabawa. Bylibyśmy zapomnieli o najważniejszym – przez całą imprezę – to jest od piątku do niedzieli, karnety rowerowe będziecie mogli kupić za 50% ceny!

Szczyrk jest jedną z najlepiej rozwiniętych polskich miejscówek rowerowych. Rowerowa infrastruktura jest dla nas gwarantem jakości imprezy. My jak zwykle skupimy się na wprowadzeniu zajawkowego klimatu, a lokalna ekipa zadba o to, by przez 3 dni jazdy wszyscy mogli się cieszyć dostępnością tras o różnym przeznaczeniu i poziomie trudności. W planach mamy rowerowe szkolenia, wycieczki i mnóstwo dodatkowych atrakcji. Wpisujcie datę w kalendarz: 27-29 sierpnia widzimy się w Szczyrku.

3 dni dobrej zabawy na rowerze

Każdy, kto wpadnie do Szczyrku w trakcie Joy Ride Days będzie mógł pobawić się w bikeparku na rowerach testowych i skorzystać z wielu dodatkowych atrakcji:

Harmonogram

Najlepsze jest to, że na imprezę nie trzeba się nawet zapisywać. Wpadnij do szczyrku w weekend 27-29 sierpnia, kup karnet i skorzystaj z atrakcji, które dla Ciebie przygotowaliśmy! Zobacz harmonogram imprezy:

Piątek 27.08.2021:

Testy Sprzętu

Bike Strongman

Targi

Na imprezie w Szczyrku będziemy też organizować organizować konkretne targi sprzętu rowerowego.
Każdy uczestnik imprezy będzie mógł zabrać na trasy najlepsze rowery testowe i  zrobić kozackie zakupy
na kilkunastu stanowiskach z odzieżą, akcesoriami, ochraniaczami i gadżetami.
Mamy u siebie wszystko czego (rowerowa) dusza zapragnie.

LISTA FIRM BIORĄCYCH
UDZIAŁ W TARGACH

Media & Wolontariat

Robisz zdjęcia, nagrywasz filmy, prowadzisz bloga, a może po prostu chcesz sprawdzić, czy rzeczywiście
“eventówka to nie rurki z kremem”. Zgłoś się do nas po akredytację mediową lub dołącz
do naszej ekipy jako wolontariusz i zobacz imprezę oczami członka ekipy produkcyjnej.
Jedno możemy Ci obiecać – nudy nie będzie!

WOLONTARIAT

Wypełnij ankietę już teraz
i dołącz do naszej ekipy

MEDIA

i zgłoś się do nas po akredytację mediową

Historia

Nasze imprezy organizujemy od prawie 20 lat.
Zobacz jak wyglądały zorganizowane przez nas zawody, sprawdź wyniki z ubiegłych sezonów
i dowiedz się jak budowaliśmy najbardziej niezwykłą Joyride’ową rodzinę!

Najlepsze wideorelacje z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

Od naszego festiwalu minął już ponad miesiąc. Youtube, facebook i instagram zostały zasypane dziesiątkami filmów, relacji, helmetcamów z tras i różnego dziwnego contentu. Większość filmów udało się nam przejrzeć. Znaleźliśmy kilka naprawdę kozackich produkcji i dużo jazdy na wysokim poziomie. Jedna rzecz, która występuj w absolutnie każdej produkcji, to niezwykły klimat, którym bez dwóch zdań [...]
#Joy Ride Festiwal #joy ride relacja #małopolska joy ride festiwal 2021 #relacja joy ride #video joy ride

Oficjalna (video) relacja z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

To była impreza na jaką wszyscy czekali. Po słabym roku 2020, pełnym covidowego zamieszania, w końcu wróciliśmy na rowery z pełnym przytupem. W tegorocznym Festiwalu w Kluszkowcach udział wzięło ponad 1000 rowerzystów z całej Polski, a w alejce targowej, swoje namioty rozstawiły największe firmy takie jak Specialized, Canyon, KTM, NS Bikes, czy FOX. Na imprezie [...]
#downhill puchar polski #Joy Ride #joy ride days #Joy Ride Kluszkowce #joyridepl #małopolska joy ride festiwal 2021 #zawody rowerowe

Ale to było dobre! Szybka relacja z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

Kilka miesięcy przed festiwalem, zastanawialiśmy się, czy nasza impreza dojdzie do skutku. Po bardzo ciężkim, covidowym sezonie 2020, w tym roku zupełnie nie wiedzieliśmy czego się spodziewać. Czy obostrzenia zostaną poluzowane? Czy firmy znajdą dla nas części i rowery testowe mimo braków na rynku? Czy rowerzyści przyjadą na imprezę, czy zostaną w domach? Znaki zapytania [...]
#Joy Ride Kluszkowce #joy ride pl #małopolska joy ride festiwal

Dzień pierwszy na Małopolska Joy Ride Festiwal 2021 – Hat Trick Dawida Godźka

Za nami pierwszy dzień festiwalu! Chyba wszyscy możemy uczciwie przyznać, że klimat panujący na naszej imprezie jest po prostu obłędny. Zawodnicy, amatorzy, kibice, wystawcy - są po prostu wszyscy. I to z całej Polski! Poza epicką atmosferą i konkretnymi targami, mamy też oczywiście zawody sportowe. Trzy pierwsze dyscypliny - Bunny Hop Contest, Red Bull Chojrak [...]
#Festiwal rowerowy #godziek brothers #Kluszkowce #małopolska joy ride festiwal

Garmin Enduro – Najważniejsze informacje

No to krótko i bez zbędnego pitu-pitu. Przypominamy o najważniejszych punktach jutrzejszych zawodów Garmin Enduro:  1. Między 8:00 a 10:00 każdy zawodnik musi się pojawić w miasteczku festiwalowym i przejechać przez stanowisko obok Red Bull Tour Busa, w którym będziemy wydawać chipy niezbędne do pomiaru czasu! 2. Zawodnicy biorący udział w konkurencji Garmin Enduro, nie [...]
#Festiwal rowerowy #joy ride zawody #małopolska joy ride festiwal

Małopolska Joy Ride Festiwal 2021 – Wystawcy CZ II.

Rowery testowe, kaski i ochraniacze z najwyższej półki, customowe części, rowerowa biżuteria i ciuchy - to wszystko i dużo, dużo więcej znajdziecie na stanowiskach ze sprzętem w naszym festiwalowym miasteczku! Myśleliście, że w tym roku uda się rozegrać naszą imprezę w budżetowym stylu? Nic podobnego! Rozbijajcie skarbonki, proście żony, mężów, rodziców o kieszonkowe i wpadajcie [...]
#Festiwal rowerowy #Joy Ride #małopolska joy ride festiwal #sprzęt rowerowy #targi #testy rowerów #wystawcy

Garmin Enduro – przenosimy zawody do Bikeparku!

Branża eventowa ma to do siebie, że wszystkie zmiany zachodzą bardzo dynamicznie. Można je zaakceptować i szybko dopasować się do nowych realiów, albo odwołać imprezę, bo tak jest łatwiej. Jak pamiętacie, w ubiegłym sezonie dzień przed startem festiwalu zostaliśmy zaskoczeni wprowadzenim tak zwanej "czerwonej strefy". Szybko przeplanowaliśmy festiwal i zorganizowaliśmy imprezę, tak dobrze jak umieliśmy. [...]
#garmin enduro #małopolska joy ride festiwal 2021 #zawody rowerowe 2021 #zawody rowerowe enduro

Marin Best Whip Contest – jak zgarnąć zaproszenie na zawody i dlaczego warto się zgłosić?

Na tegorocznym festiwalu w Kluszkowcach, zawodnicy będą rywalizować w dziesięciu różnych konkurencjach. Mało która dyscyplina dostarcza jednak zawodnikom i kibicom takich emocji, jak Marin Best Whip Contest. Co to za zawody i dlaczego warto się na nie zgłosić? Wszystkie najważniejsze informacje znajdziesz poniżej:  Marin Best Whip Contest na festiwalu w Kluszkowcach Chcesz zostać rowerowym królem [...]
#Festiwal rowerowy #joy ride 2021 #Joy Ride Festiwal #joy ride kluszkowce 2021 #małopolska joy ride festiwal #whip contest #zawody downhill

#festiwal #joyride #rower #małopolska

Fotorelacja – OC1 Night Downhill na Małopolska Joy Ride Zakończeniu Sezonu

To było ostatnie nocne ściganie w historii. Było mokro, ślisko i zimno, ale zawodnicy zupełnie nie przejmowali się "bardzo wymagającymi" warunkami atmosferycznymi. Najlepszy czas po ciemku wykręcił Michał Ziobro, a w zawodach łącznie wystartowało prawie 160 riderów i riderek z całej Polski. Gratulacje należą się każdemu, kto poradził sobie z trasą i dojechał do mety. [...]
#Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride #małopolska joy ride zakończenie sezonu

Michał Ziobro wygrywa w zjeździe na Małopolska Joy Ride Zakończeniu Sezonu 2021

To było ostatnie nocne ściganie na zakopiańskiej Harendzie. W konkurencji OC1 Night Downhill, zorganizowanej w trakcie historycznej, piętnastej edycji Małopolska Joy Ride Zakończenia Sezonu najlepszy czas wykręcił Michał Ziobro. W zawodach wystartowało prawie 160 zawodników, którzy nie przestraszyli się ani bardzo intensywnych opadów deszczu, ani głębokich kolein, które już po piątkowych, błotnistych treningach pojawiły się [...]
#Joy Ride Harenda #joy ride zakończenie sezonu #Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride #małopolska joy ride zakończenie sezonu

Błotna kąpiel w zakopiańskim Spa – Minigaleria od Ewy Kani z pierwszego dnia Małopolska Joy Ride Zakończenia Sezonu

Mnóstwo błota i jeszcze więcej dobrej zabawy. Zobaczcie pierwszą mini-galerię zdjęć, którą Ewa Kania ustrzeliła w trakcie pierwszego dnia Małopolska Joy Ride Zakończenia Sezonu. Musimy przyznać, że mimo "dość wymagających" warunków atmosferycznych bawiliśmy się świetnie. Było ślisko i wesoło, co zdecydowanie widać, na zdjęciach:  Nie dajcie się przestraszyć błotem ze zdjęć, bo dziś na harendzie [...]
#joy ride dest #joy ride zakończenie sezonu #Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride zakończenie sezonu

Początek końca – czyli pierwszy dzień na ostatnim Małopolska Joy Ride Zakończeniu Sezonu

Tytuł nieco katastroficzny, ale jak pewnie wiecie, pogoda na harendzie dziś zdecydowanie nas "nie rozpieszczała". Mimo to, uważamy, że mieliśmy w tym roku szczęście, a same prognozy na kolejne dni zapowiadają się już zdecydowanie lepiej. Od samego rana padało, lało i siąpiło na zmianę. Raz lżej, raz mocniej, ale pogoda cały czas uprzykrzała nam życie. [...]
#joy ride zakonczenie #Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride zakończenie sezonu