Joy Ride Days W Szczyrku – O co chodzi?

Testowa impreza  Joy Ride Days zorganizowana w sezonie 2021 okazała się olbrzymim sukcesem. W związku z tym, postanowiliśmy zostać w Szczyrku na stałe i w kolejnych latach ponownie przygotować dla was konkretną rowerową imprezę z jeszcze większymi targami. Widzimy się 9-11.09.2022! Zapiszcie sobie tę datę w kalendarzu i trzymajcie rękę na pulsie. O wszystkich najważniejszych informacjach dowiecie się z naszej strony i social mediów.

3 dni dobrej zabawy na rowerze

Każdy, kto wpadnie do Szczyrku w trakcie Joy Ride Days będzie mógł pobawić się w bikeparku na rowerach testowych i skorzystać z wielu dodatkowych atrakcji:

Harmonogram (2021)

Harmonogram na sezon 2022 pojawi się na kilka miesięcy przed imprezą.

Piątek 27.08.2021:

Testy Sprzętu

Bike Strongman

Targi

Na imprezie w Szczyrku będziemy też organizować organizować konkretne targi sprzętu rowerowego.
Każdy uczestnik imprezy będzie mógł zabrać na trasy najlepsze rowery testowe i  zrobić kozackie zakupy
na kilkunastu stanowiskach z odzieżą, akcesoriami, ochraniaczami i gadżetami.
Mamy u siebie wszystko czego (rowerowa) dusza zapragnie.

LISTA FIRM BIORĄCYCH
UDZIAŁ W TARGACH (2021)

Media & Wolontariat

Robisz zdjęcia, nagrywasz filmy, prowadzisz bloga, a może po prostu chcesz sprawdzić, czy rzeczywiście
“eventówka to nie rurki z kremem”. Zgłoś się do nas po akredytację mediową lub dołącz
do naszej ekipy jako wolontariusz i zobacz imprezę oczami członka ekipy produkcyjnej.
Jedno możemy Ci obiecać – nudy nie będzie!

WOLONTARIAT

Wypełnij ankietę już teraz
i dołącz do naszej ekipy

MEDIA

i zgłoś się do nas po akredytację mediową

Historia

Nasze imprezy organizujemy od prawie 20 lat.
Zobacz jak wyglądały zorganizowane przez nas zawody, sprawdź wyniki z ubiegłych sezonów
i dowiedz się jak budowaliśmy najbardziej niezwykłą Joyride’ową rodzinę!

Pierwsi wystawcy zapisani na Małopolska Joy Ride Festiwal 2022!

Do naszej imprezy jeszcze dokładnie 4 miesiące, a my już zaczynamy projektować tegoroczną alejkę targową. Po świątecznym okresie wyciszenia, nadszedł nowy rok, a z nim moment reaktywacji. Kolejne firmy zaczynają  się zgłaszać na tegoroczny Małopolska Joy Ride Festiwal, a my szykujemy dla was całą masę nowości i dodatkowych atrakcji. Głęboko wierzymy, że w tym roku [...]
#Joy Ride Festiwal #Joy Ride Kluszkowce #joyride zawody rowerowe

To był dobry rok! Podsumowanie sezonu 2021

Bardzo dużo się w tym roku nauczyliśmy. Zorganizowaliśmy 4 konkretne imprezy, jako Specialized MTBAcademy przeszkoliliśmy kilkaset osób na zajęciach indywidualnych i szkoleniach grupowych, otworzyliśmy wypożyczalnie rowerów w Zakopanem i co najważniejsze, w końcu mieliśmy trochę czasu, żeby pojeździć na rowerze całą ekipą. To był ciężki, ale udany sezon. Mamy nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy! [...]
#Joy Ride Festiwal #klub rowerowy #mtbacademy #szkolenia rowerowe #wyprawy rowerowe

Małopolska Joy Ride Festiwal i Joy Ride Days – Kalendarz na rok 2022

To oficjalna informacja. W przyszłym roku zorganizujemy pod szyldem Joy Ride dwa wydarzenia. Zgodnie z waszymi przewidywaniami, pierwszym z nich będzie Małopolska Joy Ride Festiwal w Kluszkowcach, a drugim nowa (ale sprawdzona w tym roku) impreza Joy Ride Days w Szczyrku. Poniżej opowiemy trochę o tym dlaczego podjęliśmy takie, a nie inne decyzje i zdradzimy [...]
#Joy Ride #joy ride days #joy ride targi sprzętu rowerowego #joy ride zawody rowerowe #małopolska joy ride festiwal

Najlepsze wideorelacje z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

Od naszego festiwalu minął już ponad miesiąc. Youtube, facebook i instagram zostały zasypane dziesiątkami filmów, relacji, helmetcamów z tras i różnego dziwnego contentu. Większość filmów udało się nam przejrzeć. Znaleźliśmy kilka naprawdę kozackich produkcji i dużo jazdy na wysokim poziomie. Jedna rzecz, która występuj w absolutnie każdej produkcji, to niezwykły klimat, którym bez dwóch zdań [...]
#Joy Ride Festiwal #joy ride relacja #małopolska joy ride festiwal 2021 #relacja joy ride #video joy ride

Oficjalna (video) relacja z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

To była impreza na jaką wszyscy czekali. Po słabym roku 2020, pełnym covidowego zamieszania, w końcu wróciliśmy na rowery z pełnym przytupem. W tegorocznym Festiwalu w Kluszkowcach udział wzięło ponad 1000 rowerzystów z całej Polski, a w alejce targowej, swoje namioty rozstawiły największe firmy takie jak Specialized, Canyon, KTM, NS Bikes, czy FOX. Na imprezie [...]
#downhill puchar polski #Joy Ride #joy ride days #Joy Ride Kluszkowce #joyridepl #małopolska joy ride festiwal 2021 #zawody rowerowe

Ale to było dobre! Szybka relacja z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

Kilka miesięcy przed festiwalem, zastanawialiśmy się, czy nasza impreza dojdzie do skutku. Po bardzo ciężkim, covidowym sezonie 2020, w tym roku zupełnie nie wiedzieliśmy czego się spodziewać. Czy obostrzenia zostaną poluzowane? Czy firmy znajdą dla nas części i rowery testowe mimo braków na rynku? Czy rowerzyści przyjadą na imprezę, czy zostaną w domach? Znaki zapytania [...]
#Joy Ride Kluszkowce #joy ride pl #małopolska joy ride festiwal

Dzień pierwszy na Małopolska Joy Ride Festiwal 2021 – Hat Trick Dawida Godźka

Za nami pierwszy dzień festiwalu! Chyba wszyscy możemy uczciwie przyznać, że klimat panujący na naszej imprezie jest po prostu obłędny. Zawodnicy, amatorzy, kibice, wystawcy - są po prostu wszyscy. I to z całej Polski! Poza epicką atmosferą i konkretnymi targami, mamy też oczywiście zawody sportowe. Trzy pierwsze dyscypliny - Bunny Hop Contest, Red Bull Chojrak [...]
#Festiwal rowerowy #godziek brothers #Kluszkowce #małopolska joy ride festiwal

Garmin Enduro – Najważniejsze informacje

No to krótko i bez zbędnego pitu-pitu. Przypominamy o najważniejszych punktach jutrzejszych zawodów Garmin Enduro:  1. Między 8:00 a 10:00 każdy zawodnik musi się pojawić w miasteczku festiwalowym i przejechać przez stanowisko obok Red Bull Tour Busa, w którym będziemy wydawać chipy niezbędne do pomiaru czasu! 2. Zawodnicy biorący udział w konkurencji Garmin Enduro, nie [...]
#Festiwal rowerowy #joy ride zawody #małopolska joy ride festiwal

#festiwal #joyride #rower #małopolska

Pierwsi wystawcy zapisani na Małopolska Joy Ride Festiwal 2022!

#Joy Ride Festiwal #Joy Ride Kluszkowce #joyride zawody rowerowe

To był dobry rok! Podsumowanie sezonu 2021

Małopolska Joy Ride Festiwal i Joy Ride Days – Kalendarz na rok 2022

To NAPRAWDĘ była ostatnia Harenda – Wideo Relacja z Małopolska Joy Ride Zakończenia Sezonu 2021

Ponad 200 rowerzystów z całej Polski i 3 dni rowerowej zabawy w najlepszym możliwym wydaniu. W tym roku, mimo tragicznych warunków atmosferycznych (brakowało tylko opadów śniegu), na Harendzie bawiliśmy się tak dobrze jak zawsze. Świadomość tego, że ostatni raz ścigamy się w Zakopanem, zmotywowała riderów do wpadnięcia na naszą imprezę. Na ostatnie zawody przyjechali nasi [...]
#harenda #joy ride zakończenie sezonu #Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride zakończenie sezonu