Długo musieliśmy czekać, żeby w końcu zobaczyć oficjalną wersję Sendera. Zjazdówka niemieckiej marki od wielu miesięcy stanowiła wielką niewiadomą. Teraz wiadomo już wszystko – jaki będzie budulec ramy, jaki rozmiar kół i jakie setupy.
Co warto wiedzieć o rowerze Canyon Sender:
– rama posiada 4-zawiasowy system zawieszenia, którego elementy wzorowane są na koncepcjach ze świata motocrossu
– charakterystyka zawieszenia jest podzielona na trzy równe przedziały skoku. Pierwszy jest liniowy i czuły, drugi bardzo uniwersalny, a trzeci progresywny
– rama posiada nowoczesną i zmienną geometrię. Przykładowo – kąt główki możemy regulować w zakresie 63 (+/- 1 stopień), CS w przedziale 430 – 446mm
– suport znajduje się na wysokości 348 mm
– przedni trójkąt ramy stworzono z karbonu, tylny z aluminium 6066 T6
– w ramie znajdziemy takie bajery jak: odbojniki widelca, osłonę dolnej rury przedniego trójkąta, 2c armour – czyli osłonę linii łańcucha, wyciszone prowadzenia wewnętrzne przewodów, błotniczek, zintegrowany zacisk sztycy, miernik sagu
Galeria:
Setupy i wersje cenowe:

Canyon Sender wystąpi w trzech wersjach, które zostaną zbudowane na tej samej ramie. Różnicę będzie stanowił osprzęt. Podstawowa wersja zacznie się od 16 599 pln, dalej 19 899 pln i topowy setup za 22 199 pln. Wagowo rozpiętość oryginalnych setupów będzie oscylować w przedziale 16,2 – 17,4 kg.

Polski dystrybutor poinformował nas, że dostępność pierwszych sztuk przewidywana jest już na koniec kwietnia. Zatem jeśli planujecie zakup nowej zjazdówki, warto odwiedzić stronę Canyona!


