Joy Ride Days W Szczyrku – O co chodzi?

Testowa impreza  Joy Ride Days zorganizowana w sezonie 2021 okazała się olbrzymim sukcesem. W związku z tym, postanowiliśmy zostać w Szczyrku na stałe i w kolejnych latach ponownie przygotować dla was konkretną rowerową imprezę z jeszcze większymi targami. Widzimy się 9-11.09.2022! Zapiszcie sobie tę datę w kalendarzu i trzymajcie rękę na pulsie. O wszystkich najważniejszych informacjach dowiecie się z naszej strony i social mediów.

3 dni dobrej zabawy na rowerze

Każdy, kto wpadnie do Szczyrku w trakcie Joy Ride Days będzie mógł pobawić się w bikeparku na rowerach testowych i skorzystać z wielu dodatkowych atrakcji:

Harmonogram (2021)

Harmonogram na sezon 2022 pojawi się na kilka miesięcy przed imprezą.

Piątek 27.08.2021:

Testy Sprzętu

Bike Strongman

Targi

Na imprezie w Szczyrku będziemy też organizować organizować konkretne targi sprzętu rowerowego.
Każdy uczestnik imprezy będzie mógł zabrać na trasy najlepsze rowery testowe i  zrobić kozackie zakupy
na kilkunastu stanowiskach z odzieżą, akcesoriami, ochraniaczami i gadżetami.
Mamy u siebie wszystko czego (rowerowa) dusza zapragnie.

LISTA FIRM BIORĄCYCH
UDZIAŁ W TARGACH (2021)

Media & Wolontariat

Robisz zdjęcia, nagrywasz filmy, prowadzisz bloga, a może po prostu chcesz sprawdzić, czy rzeczywiście
“eventówka to nie rurki z kremem”. Zgłoś się do nas po akredytację mediową lub dołącz
do naszej ekipy jako wolontariusz i zobacz imprezę oczami członka ekipy produkcyjnej.
Jedno możemy Ci obiecać – nudy nie będzie!

WOLONTARIAT

Wypełnij ankietę już teraz
i dołącz do naszej ekipy

MEDIA

i zgłoś się do nas po akredytację mediową

Historia

Nasze imprezy organizujemy od prawie 20 lat.
Zobacz jak wyglądały zorganizowane przez nas zawody, sprawdź wyniki z ubiegłych sezonów
i dowiedz się jak budowaliśmy najbardziej niezwykłą Joyride’ową rodzinę!

Małopolska Joy Ride Festiwal i Joy Ride Days – Kalendarz na rok 2022

To oficjalna informacja. W przyszłym roku zorganizujemy pod szyldem Joy Ride dwa wydarzenia. Zgodnie z waszymi przewidywaniami, pierwszym z nich będzie Małopolska Joy Ride Festiwal w Kluszkowcach, a drugim nowa (ale sprawdzona w tym roku) impreza Joy Ride Days w Szczyrku. Poniżej opowiemy trochę o tym dlaczego podjęliśmy takie, a nie inne decyzje i zdradzimy [...]
#Joy Ride #joy ride days #joy ride targi sprzętu rowerowego #joy ride zawody rowerowe #małopolska joy ride festiwal

Najlepsze wideorelacje z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

Od naszego festiwalu minął już ponad miesiąc. Youtube, facebook i instagram zostały zasypane dziesiątkami filmów, relacji, helmetcamów z tras i różnego dziwnego contentu. Większość filmów udało się nam przejrzeć. Znaleźliśmy kilka naprawdę kozackich produkcji i dużo jazdy na wysokim poziomie. Jedna rzecz, która występuj w absolutnie każdej produkcji, to niezwykły klimat, którym bez dwóch zdań [...]
#Joy Ride Festiwal #joy ride relacja #małopolska joy ride festiwal 2021 #relacja joy ride #video joy ride

Oficjalna (video) relacja z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

To była impreza na jaką wszyscy czekali. Po słabym roku 2020, pełnym covidowego zamieszania, w końcu wróciliśmy na rowery z pełnym przytupem. W tegorocznym Festiwalu w Kluszkowcach udział wzięło ponad 1000 rowerzystów z całej Polski, a w alejce targowej, swoje namioty rozstawiły największe firmy takie jak Specialized, Canyon, KTM, NS Bikes, czy FOX. Na imprezie [...]
#downhill puchar polski #Joy Ride #joy ride days #Joy Ride Kluszkowce #joyridepl #małopolska joy ride festiwal 2021 #zawody rowerowe

Ale to było dobre! Szybka relacja z Małopolska Joy Ride Festiwal 2021

Kilka miesięcy przed festiwalem, zastanawialiśmy się, czy nasza impreza dojdzie do skutku. Po bardzo ciężkim, covidowym sezonie 2020, w tym roku zupełnie nie wiedzieliśmy czego się spodziewać. Czy obostrzenia zostaną poluzowane? Czy firmy znajdą dla nas części i rowery testowe mimo braków na rynku? Czy rowerzyści przyjadą na imprezę, czy zostaną w domach? Znaki zapytania [...]
#Joy Ride Kluszkowce #joy ride pl #małopolska joy ride festiwal

Dzień pierwszy na Małopolska Joy Ride Festiwal 2021 – Hat Trick Dawida Godźka

Za nami pierwszy dzień festiwalu! Chyba wszyscy możemy uczciwie przyznać, że klimat panujący na naszej imprezie jest po prostu obłędny. Zawodnicy, amatorzy, kibice, wystawcy - są po prostu wszyscy. I to z całej Polski! Poza epicką atmosferą i konkretnymi targami, mamy też oczywiście zawody sportowe. Trzy pierwsze dyscypliny - Bunny Hop Contest, Red Bull Chojrak [...]
#Festiwal rowerowy #godziek brothers #Kluszkowce #małopolska joy ride festiwal

Garmin Enduro – Najważniejsze informacje

No to krótko i bez zbędnego pitu-pitu. Przypominamy o najważniejszych punktach jutrzejszych zawodów Garmin Enduro:  1. Między 8:00 a 10:00 każdy zawodnik musi się pojawić w miasteczku festiwalowym i przejechać przez stanowisko obok Red Bull Tour Busa, w którym będziemy wydawać chipy niezbędne do pomiaru czasu! 2. Zawodnicy biorący udział w konkurencji Garmin Enduro, nie [...]
#Festiwal rowerowy #joy ride zawody #małopolska joy ride festiwal

Małopolska Joy Ride Festiwal 2021 – Wystawcy CZ II.

Rowery testowe, kaski i ochraniacze z najwyższej półki, customowe części, rowerowa biżuteria i ciuchy - to wszystko i dużo, dużo więcej znajdziecie na stanowiskach ze sprzętem w naszym festiwalowym miasteczku! Myśleliście, że w tym roku uda się rozegrać naszą imprezę w budżetowym stylu? Nic podobnego! Rozbijajcie skarbonki, proście żony, mężów, rodziców o kieszonkowe i wpadajcie [...]
#Festiwal rowerowy #Joy Ride #małopolska joy ride festiwal #sprzęt rowerowy #targi #testy rowerów #wystawcy

Garmin Enduro – przenosimy zawody do Bikeparku!

Branża eventowa ma to do siebie, że wszystkie zmiany zachodzą bardzo dynamicznie. Można je zaakceptować i szybko dopasować się do nowych realiów, albo odwołać imprezę, bo tak jest łatwiej. Jak pamiętacie, w ubiegłym sezonie dzień przed startem festiwalu zostaliśmy zaskoczeni wprowadzenim tak zwanej "czerwonej strefy". Szybko przeplanowaliśmy festiwal i zorganizowaliśmy imprezę, tak dobrze jak umieliśmy. [...]
#garmin enduro #małopolska joy ride festiwal 2021 #zawody rowerowe 2021 #zawody rowerowe enduro

#festiwal #joyride #rower #małopolska

Małopolska Joy Ride Festiwal i Joy Ride Days – Kalendarz na rok 2022

To NAPRAWDĘ była ostatnia Harenda – Wideo Relacja z Małopolska Joy Ride Zakończenia Sezonu 2021

Ponad 200 rowerzystów z całej Polski i 3 dni rowerowej zabawy w najlepszym możliwym wydaniu. W tym roku, mimo tragicznych warunków atmosferycznych (brakowało tylko opadów śniegu), na Harendzie bawiliśmy się tak dobrze jak zawsze. Świadomość tego, że ostatni raz ścigamy się w Zakopanem, zmotywowała riderów do wpadnięcia na naszą imprezę. Na ostatnie zawody przyjechali nasi [...]
#harenda #joy ride zakończenie sezonu #Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride zakończenie sezonu

Michał Ziobro najszybszy w piątej edycji Red Bull Bez Łańcucha

No i to by było na tyle. Dziś, 19 września 2021 roku, zorganizowaliśmy ostatni w historii wyścig na zakopiańskiej Harendzie. Wszyscy zawodnicy, którzy przetrwali Afterparty, ruszyli na mocno rozjeżdżoną trasę bez łańcuchów.   Mimo odrobinę lepszej pogody, po wczorajszych opadach warunki były tak ciężkie, że musieliśmy wprowadzić drobne modyfikacje, które umożliwiły riderom płynne (w miarę możliwości) [...]
#Joy Ride Harenda #Joy Ride Zakopane #małopolska joy ride zakończenie sezonu

Fotorelacja – OC1 Night Downhill na Małopolska Joy Ride Zakończeniu Sezonu

To było ostatnie nocne ściganie w historii. Było mokro, ślisko i zimno, ale zawodnicy zupełnie nie przejmowali się "bardzo wymagającymi" warunkami atmosferycznymi. Najlepszy czas po ciemku wykręcił Michał Ziobro, a w zawodach łącznie wystartowało prawie 160 riderów i riderek z całej Polski. Gratulacje należą się każdemu, kto poradził sobie z trasą i dojechał do mety. [...]