Specialized Joy Ride Academy – na wyprawę lub szkolenie rowerowe z ekipą Joy Ride

Wyprawa Rowerowa Nepal

Zdziwieni? No co Wy! Naprawdę myśleliście, że największy polski festiwal rowerowy jest organizowany przez ekipę, która jest zupełnie niepraktykująca? Może w ubiegłych latach rzeczywiście nie pojawialiśmy się na medialnych ściankach tak często jak jeszcze jakiś czas temu,  ale w tym roku planujemy narobić trochę zamieszania. Cała nasza szkoleniowa ekipa znana do tej pory jako Specialized MTB Academy przechodzi drobną reorganizację i w tym roku będzie krążyć po całym świecie jako Specialized Joy Ride Academy. W planach mamy mnóstwo grupowych i indywidualnych szkoleń w Polsce oraz kilka naprawdę spektakularnych wycieczek takich jak Garda, tour wokół Mount Blanc czy wyprawa do Nepalu. Zapisy na poszczególne wycieczki ruszyły, a limit miejsc jest mocno ograniczony. Sprawdźcie konkretną ofertę w zakładce wydarzenia lub dowiedzcie się więcej na temat naszych tripów w dalszej części tekstu:

1. Szkolenia rowerowe z Specialized Joy Ride Academy

W ciągu ostatnich kilku(nastu) lat przez nasze szkolenia indywidualne i grupowe przewinęło się już kilka tysięcy początkujących i średnio-zaawansowanych rowerzystów. Zajęcia prowadzimy na bazie własnoręcznie opracowanej metodyki, którą stworzyliśmy dzięki zaangażowaniu najlepszych polskich zawodników. W naszej ekipie od lat jeżdżą i szkolą byli Mistrzowie Polski oraz czynni zawodnicy, którzy pracy z ludźmi uczyli się zimą w profesjonalnych klubach i szkółkach narciarskich oraz snowboardowych. Poza typowo rowerowymi „papierami”, regularnie rozwijamy umiejętności miękkie, które umożliwiają nam pracę z dziećmi i młodzieżą. Wyznajemy indywidualne podejście do każdego kursanta i robimy wszystko, by każdy z naszych podopiecznych przekraczał granice swojej strefy komfortu w możliwie bezpieczny i spokojny (jak na sporty ekstremalne) sposób.

Szkolenia grupowe prowadzimy w dwóch lokalizacjach – Warszawie i Krakowie. Szkolenia indywidualne oraz spersonalizowane zajęcia dla mniejszych grup przeprowadzamy głównie w Krakowie i Zakopanem. To dwie miejscówki, w których zorganizowaliśmy swoje centra szkoleniowe. W obu miastach regularnie jeżdżą i szkolą nasi instruktorzy, którzy kilka razy w tygodniu spotykają się z młodzieżą na zajęciach klubowych. (o klubach opowiemy niebawem)

Zajęcia dostępne są na dwóch poziomach: Podstawowym i Średnio-zaawansowanym. Zawsze sugerujemy, by swoją ścieżkę kariery rozwijać od najbardziej podstawowych umiejętności, ale rozumiemy, że część bardziej doświadczonych riderów, woli wziąć udział w zajęciach na nieco wyższym poziomie. Zapisy na szkolenia rowerowe oraz szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „WYDARZENIA”.

2. Wyprawy rowerowe z ekipą Joy Ride i 80 rowerów

To chyba ta część naszej pracy, z której jesteśmy najbardziej dumni. Gdy wylądujecie na stronie Joyride.pl w zakładce wydarzenia i w dostępnych opcjach zaznaczycie sobie „wyprawy”, waszym oczom ukarze się kilka naprawdę niezwykłych propozycji. Jeszcze kilka lat temu stawialiśmy głównie na najbardziej egzotyczne kierunki takie jak Nepal, Maroko czy Gruzja, ale doszły nas słuchy, że w bardziej „przystępnych” lokalizacjach również da się znaleźć naprawdę niezwykłe trasy i widoki. Dlatego do naszej corocznej wyprawy do Nepalu dołożyliśmy jeszcze:

• Wycieczkę nad przepiękne jezioro Garda we Włoszech
  • TransAlp – rowerową wyprawę przez całe alpy z Austrii do Włoch
  • Tour de Mont Blanc – wycieczkę wokół jednego z najpiękniejszych europejskich szczytów
  • Enduro – Maderę – (więcej szczegółów podamy niebawem)

Na każdej wyprawie nasi instruktorzy odpowiadają za przemycanie drobnych elementów szkoleniowych w trakcie bardziej lub mniej wymagających zjazdów, a ekipa 80 rowerów odpowiada za logistykę oraz bardzo szczegółowe przeprowadzenie uczestników przez najpiękniejsze europejskie (i nie tylko), rowerowe cudy natury! Więcej klasycznie w zakładce wydarzenia!

3. Obozy z instruktorami Joy Ride dla młodych, młodszych i najmłodszych

Ponieważ wiek to tylko liczba, nie zgadzamy się na to, by ktokolwiek nazywał osoby dorosłe „starszymi”. W każdym razie, nasza oferta jest na tyle szeroka, że każdy rowerzysta, niezależnie od wieku i prezentowanego poziomu znajdzie w niej coś dla siebie. Proponujemy:

• Obozy dla dorosłych: przedłużone, czterodniowe weekendy rowerowe w Kluszkowcach i Szczyrku
  • Women camp – obóz rowerowy TYLKO dla Pań
  • Bike Camp – obozy rowerowe dla dzieci i młodzieży w Kluszkowcach

Obozy trafiły do naszej oferty ze względu na jeden bardzo prosty aspekt. Szkolenie w miejscu, gdzie brakuje dostępu do wyciągu jest po prostu mniej efektywne niż sam wyjazd do bike parku, w którym możemy wypracować lepszą powtarzalność. Do tego dochodzą jeszcze aspekty wieczornych integracji. W zależności od tego, jaki obóz wybieracie (dla dorosłych lub dla dzieci) procesy integracyjne są bardziej lub mniej intensywne! Więcej o obozach w zakładce wydarzenia.

4. Lokalne wycieczki na rowerach Elektrycznych

Branża rowerowa bardzo szybko się rozwija, a my próbujemy za nią nadążyć. BA! Dzięki festiwalowi, który organizujemy w Kluszkowcach to właśnie my jesteśmy odpowiedzialni za kreowanie niektórych trendów i wyznaczanie pewnych standardów w środowisku rowerowym. Właśnie dlatego od ubiegłego sezonu mamy w swojej ofercie 3 lokalne (w Polsce lub na Słowacji) wyjazdy na rowerach elektrycznych, na których gubimy się w najpiękniejszych górskich rejonach i korzystamy z atrakcji zapewnianych przez najbardziej niezwykłe schroniska. Obecnie finalizujemy jeszcze ofertę wyjazdów na elektrykach, ale możemy was zapewnić, że będą to bardzo niezwykłe wyjazdy! W przypadku zainteresowania wyjazdami na rowerach elektrycznych prosimy o kontakt na adres: biuro@joyride.pl lub tel: 602 631 252

5. Kluby rowerowe w Zakopanem, Krakowie i Szarowie

Głównym założeniem naszej organizacji było rozwijanie polskiego środowiska rowerowego. Najpierw organizowaliśmy zawody dla naszych rowerowych przyjaciół, ale od tamtej pory upłynęło już trochę czasu. Musimy się przyznać, że nie dziwimy się już naszym rodzicom, którzy stresowali się każdym naszym wyjazdem na rower, ponieważ obecnie… Sami jesteśmy rodzicami. Właśnie dlatego postanowiliśmy stworzyć klub rowerowy Joy Ride Academy, w którym nasze dzieciaki mogą w pełni bezpiecznie uczyć się rowerowego fachu. W sezonie 2023 zajęcia będziemy prowadzić w trzech lokalizacjach: Krakowie, Zakopanem i Szarowie (niedaleko Niepołomic). Rekrutacja do klubów wystartuje mniej więcej w połowie marca, a na zajęcia zapraszamy wszystkich młodych adeptów kolarstwa grawitacyjnego w wielu od 6 do 17 lat. Szczegóły dotyczące zajęć klubowych pojawią się niebawem!