Oto kolejna odsłona naszej serii dotyczącej sprzętu najszybszych zawodników. Tym razem zbadaliśmy temat 4xCrossu i maszyn, które ułatwiają walkę z innymi wyjadaczami. O zdradzenie swojej rowerowej konfiguracji poprosiliśmy wybitnego, polskiego ridera – Roberta Kuleszę. Zobaczcie, jak wygląda prawdziwa, racingowa maszyna do wygrywania pojedynków z najlepszymi zawodnikami Świata! PS. zwróćcie uwagę na ilość stosowanych opon!
- Rama: Dartmoor Phantom 2012
- Amortyzator: Marzocchi 4x 2012
- Hamulce: Formula Oro K18 – niedługo Formula RX
- Koła:
- Przód: Dartmoor X-15, szprychy Dartmoor, nyple alu Dartmoor, obręcz Dartmoor Raider
- Tył: Hope Pro II, szprychy Dartmoor, nyple Dartmoor, obręcz Dartmoor Raider
- Napinacz: Mozartt WoG Mini
- Koronka Weeze 36t.
- Sztyca: Accent Carbon
- Siodło: Vincere ok. 97g
- Mostek: KNC FlyRide 50mm
- Kierownica: Funn Fat Boy 750mm
- Chwyty: Dartmoor Icon
- Korby: Shimano Saint 175mm
- Pedały: Shimano DX
- Kaseta: 6 biegów 13-23 z Srama DH
- Łańcuch: Dartmoor Squadro 9rz.
- Przerzutka: Sram X.0
- Manetka: Sram X.9
- Stery: Dartmoor Flash
- Dętki zwykłe nie żadne ultralighty okolice 200g
- Opony: Kenda S.B.E (na zdjęciu), Schwalbe Racing Ralph 2.25 i 2.1, Schwalbe Nobby Nic 2.25, Maxxis High roller 2.35 42a, Tioga Black Turtle.
- Waga 11,8 kg