W ofercie każdego producenta bez większych problemów można wskazać lepsze i te gorsze modele. Tyczy się to także polskiej marki NS Bikes, która z każdym sezonem cieszy się coraz większą popularnością. Sukces to zasługa takich koncepcji jak Eccentric Cromo 2016.
Soda, Fuzz, Snabb – to topowe propozycje w ofercie polskiego producenta. Przeglądając pozostałe pozycje ciężko jednak nie zauważyć młodej koncepcji stalowego sztywniaka do all-mountain i lekkiego enduro. Mowa o modelu Eccentric Cromo, który w sezonie 2016 nabrał konkretnych rumieńców.
Protoplasta Eccentrica odniósł umiarkowany sukces. Jednak najnowszej wersji wróżymy zdecydowanie ciekawszą karierę. Wszystko dlatego, że cieszy oko i bardzo zalatuje Kanadą. Pierwsze skojarzenia – Chromag! Tak jest, kochamy się w tej marce nie od dziś. Ale nie bez powodu – finezyjne malowanie i dopracowanie każdego detalu to cechy, które na długo zostają w pamięci. Poza tym sztywne, konkretne ramy do enduro – oczywiście ze stali – i Pan Nishiwaki, który ostro je katuje… Patrząc na najnowsze wcielenie Eccentrica 2016 widzimy właśnie taki rower. Co prawda sprzęt za blisko 6,5 tysięcy prosi o topowy widelec (w Eccentricu dostajemy RS Sektora TK), ale reszta komponentów jest zmyślnie dobrana. No może brakuje jeszcze myk-myka, ale wiadomo… nie bądźmy zbyt wymagający.
Są też detale, których mowa: tylne haki obrabiane CNC, które łapią piastę 12x142mm, poprawiona geometria – 66,5 stopnia i baza (dla M) 1143 mm. Poza tym jest jeszcze waga… całość około 13 kg. Całkiem nieźle jak na rower, który można pokatować.
Nie o tym jednak nasz wywód. My naprawdę zakochaliśmy się w tej barwie, malowaniu i generalnym zestawieniu kolorów. Ten design jest naprawdę światowy i kusi, by spróbować przesiadki z fulla na stalowego sztywniaka. W końcu nie od dziś wiadomo, że takie maszyny mają duszę. A NS Bikes Eccentric Cromo tylko to potwierdza – tyle, że w nowym wydaniu.
Poniżej znajdziecie galerię Eccentrica 2016 i możliwe, że też złapiecie wieczorowe zawieszenie oka. A tutaj znajdziecie pełną specyfikację i geometrię roweru.