Niemiecka marka z każdym sezonem ma więcej powodów do radości. Rowery sprzedają się jak ciepłe bułeczki, a zawodnicy wykonują swoje zadanie nie tylko na polu marketingu, ale również czysto sportowych osiągnięć. A propos sprzętu, widzieliście już Torque DHX z kolekcji 2016?
Canyon Torque to jeden z popularniejszych rowerów z segmentu DH/FR. Świetna jakość wykonania, ciekawy design i bardzo atrakcyjny stosunek ceny do wyposażenia to tylko niektóre z zalet wspomnianego modelu DHX. Przez kilka sezonów istnienia konstrukcja zdołała zgromadzić liczne grono entuzjastów. Co prawda to sprzęt bardziej nakierunkowany na freeride i bike-parkowe szaleństwa, niż racing na najwyższym poziomie, jednak chętnych by stać się jego posiadaczem cały czas nie brakuje. Apetyt może podkręcić informacja (oficjalna), która przybliży wam setupy modeli z kolekcji 2016.
W kolekcji 2016 segment modelu Torque DHX to dwie wersje – Rockzone i Whipzone. Poniżej znajdziecie foty i fragment dotyczący wyposażenia oraz ceny. Co ważne – nie zmieniła się geometria, a same modele wystąpią w dwóch wersjach malowania (identyczne niezależnie od wyposażenia).
Póki co rowery dalej stoją na kołach 26″, ale czujemy, że to nie jest petarda, nad którą pracuje Canyon. Primo – Darren Berrecloth wrzucił film, w którym składa swoje Torque – czyli jest wskazówka. Fabien Barel kończy karierę endurowca, by zostać managerem teamu DH? Możliwe. Czekamy zatem na kolejne informacje dotyczące teamu Canyona i nowej, totalnie odmienionej wersji Torque na kołach 650b.
Canyon Torque DHX Rockzone – 12 596 pln
W telegraficznym skrócie: Koła 26 cali, Rock Shox Boxxer Team, CCDB Coil, E13, napęd Sram X01, Maxxis Shorty 3C, kokpit Renthala, siodło SDG.
Konkrety: https://www.canyon.com/pl/gravity/torque-dhx/
Canyon Torque DHX Whipzone – 9555 pln
W telegraficznym skrócie: Koła 26 cali, Rock Shox Boxxer Race, Rock Shox Boxxer Kage RC, E13, Shimano Zee / 105, Maxxis Shorty 3C, kokpit Race Face Chester I siodło SDG.