Pierwsze przecieki na temat rodzimego produktu przeznaczonego do zjazdu poszły w sieć pół roku temu. Jakiś czas później rama trafiła do jednego z czołowych zawodników- Jonasza, gdzie dostała odpowiedą opiekę i wycisk. Po dłuższych testach znaleziono słaby punkt – wahacz. Nie zapewniał on wystarczająco dobrej charakterystyki pracy, tak więc ojciec projektu – Bolek Zaras postanowił to zmienić.
Dziś z dumą możemy zaprezentować wam finalną wersję ramy. Dzięki zmianom wahacza jakość pracy zmieniła się diametralnie na bardzo progresywne i na chwilę obecną mocno przypomina tą z TR450 (opinia zawodnika, użytkownika obu ram). Obecnie cała partia wahaczy jest malowana, tak aby całość prezentowała się rewelacyjnie. Twórcy wspominają także o pracach nad demo-bike, który będzie prezentowany na MP w Szczyrku.
Ramy będą w sprzedaży już niebawem na stronie projektu- dokładne informacje na temat specyfikacji i ceny – już niebawem!